Utilitzem cookies de tercers per recollir informació sobre les seves visites i el seu ús de la nostra web. En cas de continuar navegant per aquesta web entendrem que accepta l'ús d'aquests dispositius. Més informació: Política de Cookies

preguntes i respostes freqüents (FAQs)

EL TEU PRIMER DIA AL CLUB

Sempre que vinguis has de portar el carnet o la polsera per accedir al club.

Si has fet l’alta on-line et donarem el carnet o la polsera el primer dia que vinguis.

Recorda portar el DNI i un rebut bancari que acrediti la teva titularitat per tal de formalitzar la domiciliació del pagament.

Si has fet l’alta al club no cal que portis cap document més el primer dia que hi vagis a entrenar.

Si vas a la piscina i zona spa hauràs de portar tovallola, xancletes i casquet bany (per a la piscina).

Si vas a la sala de fitness o a fer activitats esportives, tovallola mitjana per posar a sobre de les màquines o estoretes, calçat esportiu, roba esportiva i aigua.

Per deixar les pertinences a l’armari de vestidors et caldrà un cadenat. Recomanem que sigui de 7 mm de diàmetre i de combinació numèrica.

Alguns d’aquests articles els pots adquirir directament al club i a un preu mòdic. Consulta tots els productes aquí i a la recepció.

ABONAMENTS I SERVEIS INCLOSOS A LA QUOTA

Quins són els preus i modalitats d’abonament?

Consulta’n totes les modalitats i ofertes vigents clicant aquí

Què he de fer per donar-me d’alta com a abonat?

Pots fer l’alta on-line, sense cues ni esperes, o presencialment al club.

Quins documents calen per donar-se d’alta com a abonat?

El NIF/NIE i un rebut bancari que acrediti la teva titularitat. Si has fet l’alta on-line, porta’ls el primer dia.

Els nens paguen?

Fins als 3 anys poden entrar gratuïtament. A partir dels 4 anys, poden acollir-se a la quota infantil, i també podeu contractar una quota familiar. Et recordem que fins als 12 anys han d’anar sempre acompanyats d’un adult.

Puc provar el club un dia?

Pots fer-ho adquirint una entrada puntual a la recepció del club. La venda d’entrades puntuals està subjecta a la capacitat del local, i en algunes èpoques de l’any de més afluència dels nostres abonats es pot suspendre.

Quines activitats i serveis tinc inclosos a la quota?

Pots fer ús lliure dels espais esportius, gaudir de les sessions de la graella d’activitats, rebre assessorament tècnic personalitzat, fer una consulta mèdica de prescripció d’exercici i obtenir els descomptes en lleure i compres del Claror Club i en les activitats de temporada.

Hi ha altres activitats i serveis addicionals a la quota mensual? 

Oferim una àmplia gama de serveis addicionals que inclouen l’accés a l’spa Marítim, sessions d’entrenament personal, fisioteràpia esportiva, massatges, cursos d’aprenentatge, esports d’equip, balls, etc. En tens tota la informació aquí.

Què és el Pla Fit12?

Descobreix tots els avantatges del Pla Fit12 aquí, i sense permanències.

Sóc abonat i vull passar-me al Pla Fit12

És molt fàcil, només has de passar per recepció, te’l fem en un moment i t’emportes un obsequi.

Com he de tramitar un canvi de dades?

Envia’ns un correu a cancaralleu@cancaralleu.cat amb els canvis. Si el canvi és de compte bancari has de fer-ho presencialment a la recepció, amb un rebut que acrediti teva la titularitat, i notificar-ho abans del dia 25 del mes anterior.

Si el canvi és de modalitat d’abonament, s’ha de notificar abans del dia 25 del mes anterior.

Puc transferir la meva quota a una altra persona? 

Sí, la teva quota pot ser transferida de manera temporal o permanent a una altra persona, sense costos afegits.

L’abonat i la persona transferida s’han de presentar en persona al club per fer el canvi de quota.

Què és el Claror Club? 

Si ets abonat ja formes part del Claror Club i amb el teu carnet disposes d’un munt d’avantatges i descomptes en lleure i compres. Consulta’n tots els avantatges aquí.

ÚS DEL CLUB, ACTIVITATS I SERVEIS

He rebut una invitació al club, com puc utilitzar-la? 

Si tens una invitació per gaudir del club utilitza-la mentre sigui vàlida. Per fer servir la invitació, és indispensable que ens proporcionis les teves dades de contacte emplenant un formulari d’accés.

Què passa si em deixo el carnet o la polsera a casa?

Cal que et dirigeixis a la recepció, on t’identificaran com a abonat.

He de reservar una plaça en una activitat de graella?

En algunes activitats dirigides de graella cal treure tiquets als tòtems de reserva de plaça d’activitats 20 minuts abans que comenci cada sessió. Consulta quines activitats al club.

Com puc inscriure’m a una activitat o fer un canvi? 

Pots consultar tota l’oferta d’activitats i horaris aquí. Per inscriure’t o canviar d’activitat/horari, dirigeix-te a la recepció. Si t’inscrius i encara no ets abonat, cal que portis el teu NIF/NIE i un rebut bancari que acrediti la teva titularitat.

Puc provar una activitat de pagament abans d’inscriure-m’hi?

I tant. Posa’t en contacte amb nosaltres a cancaralleu@cancaralleu.cat o a recepció i t’indicarem com fer-ho.

Quins tècnics fan les classes d’activitats?

Coneix tot el nostre equip tècnic i de salut aquí.

Tindré algun tipus d’ajut quan comenci a fer activitat física al club?

Sí, totes les noves incorporacions tenen dret a una sessió d’assessorament tècnic personalitzat, el programa Activa’t, per part d’un expert en fitness. Inclou una entrevista amb el tècnic expert, una valoració funcional i l’entrega del primer programa d’entrenament personalitzat, del qual se’t farà un seguiment periòdic per ajudar-te a assolir els teus objectius.

He de reservar la sessió Activa’t?

No cal, pots demanar-la directament al tècnic de sala o piscina.

Hauria d’avisar el tècnic que és la primera vegada que assisteixo a la classe?

Els nostres tècnics acostumen a preguntar al començament de cada classe si hi ha algú nou per proporcionar atenció especial. No dubtis a comentar-ho al tècnic i compartir qualsevol informació rellevant sobre el teu estat de salut o de com sentir-se més còmode a la classe.

Puc contractar un entrenador personal?

Entre el nostre equip de professionals de l’esport hi ha entrenadors personals que et poden ajudar a assolir els teus objectius personals. Pots consultar el nostre equip tècnic aquí. En aquesta pàgina tens totes les modalitats disponibles.

Puc utilitzar el club sense ser abonat?

Pots fer-ho adquirint una entrada puntual a la recepció del club. La venda d’entrades puntuals està subjecta a la capacitat del local, i en algunes èpoques de l’any de més afluència dels nostres abonats es pot suspendre.

Feu casals i campus esportius per a infants i joves?

Durant els períodes de vacances escolars (Nadal, Setmana Santa i estiu), fem activitats esportives i de lleure per a infants i joves. Quan s’apropin les dates, consulta’n tota l’oferta aquí.

Com reservo un pista de pàdel o de tennis?

Per reservar una pista de tennis o pàdel cal que com a mínim un dels participants sigui abonat del club. Per fer-ho, has de trucar al 686 058 679. Pots consultar-ne els preus aquí.

Com faig una reserva d’un servei de benestar i salut?

Consulta’n tota l’oferta aquí. En pots fer la reserva presencialment al club, per telèfon al 93 203 78 74. Et recordem que els serveis s’han de pagar en el moment de la reserva.

Com puc anul·lar una reserva d’un servei de salut?

Pots anul·lar-la fins a 24 hores abans del servei. A partir d’aquest moment no et podrem fer cap canvi ni retornar els diners, ja que no tenim temps material per reassignar l’hora a un altre client.

Puc utilitzar l’spa Marítim?

Si ets abonat i vols utilitzar l’spa Marítim el pots contractar per 12 € al mes, o comprar una entrada per un dia. Si no ets abonat pots accedir-hi comprant una entrada puntual amb spa.

Si sóc abonat Can Caralleu, puc utilitzar una altre club Claror?

Si vols utilitzar qualsevol dels altres clubs, en pots comprar una entrada puntual o abonar-t’hi amb el 20 % de descompte.

També pots contractar la Quota Mar per només 25 € al mes, i tindràs accés al Claror Marítim, incloent-hi l’spa Marítim (exclusiu per a abonats majors de 16 anys en modalitat Total i Familiar).

DADES PRÀCTIQUES

Quins són els horaris del club?

En aquesta pàgina podràs consultar els horaris habituals, els horaris especials, les dates de tancament i els horaris de natació lliure a les piscines.

Hi ha armaris per guardar els meus objectes personals? 

Sempre tindràs a la teva disposició un armari d’ús puntual a la zona de vestidors, que hauràs de deixar buit un cop marxis del club. T’informem que cada nit es buiden els armaris ocupats. Et caldrà un cadenat; recomanem que sigui de 7 mm de diàmetre i de combinació numèrica. També pots llogar un armariet per al teu ús exclusiu pagant un lloguer mensual. Demana-ho a la recepció del club.

Quins productes puc comprar al club?

A la recepció i a la màquina expenedora del club podràs trobar alguns articles de venda i material esportiu. Consulta tots els productes aquí i a la recepció.

Puc llogar algun espai del club? 

Consulta’n els espais i els preus aquí.

Com contactareu amb mi?

Amb la voluntat de fer una oficina més sostenible, treballem per tal que tota la comunicació amb els clients es faci mitjançant el correu electrònic. Per això és important que tinguem la teva adreça de correu actualitzada.

El club està adaptat?

Sí, tots els espais són accessibles per a persones amb mobilitat reduïda.

On puc trobar el reglament del club?

Consulta tota la normativa d’accés i ús del club aquí.

Vull treballar amb vosaltres

Clica aquest enllaç i introdueix-hi les teves dades. Recorda revisar la teva fitxa cada 6 mesos.

 

GTranslate