Utilitzem cookies de tercers per recollir informació sobre les seves visites i el seu ús de la nostra web. En cas de continuar navegant per aquesta web entendrem que accepta l'ús d'aquests dispositius. Més informació: Política de Cookies

Passeig Marítim, 33
08003 Barcelona
maritim@claror.cat

Els usuaris podeu presentar suggeriments o queixes sobre el funcionament de les instal·lacions sempre per escrit (existeixen tríptics específics) i per tres vies diferents: la bústia de queixes i suggeriments situada a l'entrada de la instal·lació, el correu ordinari i l'adreça de correu electrònic. Les cartes es contestaran en un termini no superior als 15 dies i han d'anar dirigides a Marta Solé, Directora Operativa de Claror Marítim.

Com arribar-hi en transport públic
Bus: 6, 10, 17, 36, 39, 41, 45, 59, 64, 71, 92 i D20
Metro: Ciutadella-V. Olímpica (Línia 4).

Veure el mapa més gran

 

 

GTranslate