Utilitzem cookies de tercers per recollir informació sobre les seves visites i el seu ús de la nostra web. En cas de continuar navegant per aquesta web entendrem que accepta l'ús d'aquests dispositius. Més informació: Política de Cookies

Tres consells per nedar millor

Jorge Guzmán

24 d'octubre, 2017

En aquest vídeo t'ensenyarem una progressió de tres exercicis de perfeccionament de la teva tècnica perquè milloris l'eficiència i la fluïdesa a l’aigua. 

Assolir la calma
El primer exercici consisteix en assolir un estat de calma a través de la respiració. Sense aquest exercici no surten la resta, així que, és imprescindible començar per aquí.
 
Inspirarem i expirarem molt lentament, relaxant el diafragma i centrant-nos en sentir com entra i com surt l’aire. Sense pressa, fins a aconseguir un estat real de calma.
 
Aprofitar el propi pes
En el segon exercici, aprendrem a nedar amb el nostre propi pes. Per a això hem de trobar l’angle d’entrada del nostre braç que ens permeti projectar millor el nostre pes per aconseguir lliscar millor.
 
Nedarem una piscina amb una entrada del braç paral·lela a l’aigua i després, provarem amb angles de -15º, -30º, -45º fins a trobar-ne l’òptim.
 
Les llances
En el tercer i últim exercici intensificarem la projecció del nostre pes. Per a això llançarem el braç, com si es tractés d’una llança, en l’angle que prèviament havíem trobat. Fixeu-vos que el moviment de recobrament no té parades, el braç no para i es llança arrossegant tot el cos.
 
Això és tot! Recordeu que aquests exercicis són una orientació general per començar a millorar el vostre estil. Si voleu realment aprofundir i perfeccionar la natació, consulteu els tècnics de piscina dels nostres clubs.

l'autor

0 comentaris

comenta

Per poder deixar un comentari cal registrar-se o iniciar sessió

El teu comentari s'ha enviat correctament.
Gràcies!

subscriu-te a la revista

afegir la revista a les RSS

GTranslate