Utilitzem cookies de tercers per recollir informació sobre les seves visites i el seu ús de la nostra web. En cas de continuar navegant per aquesta web entendrem que accepta l'ús d'aquests dispositius. Més informació: Política de Cookies

Clubs Claror compromesos amb la qualitat

Els Clubs Claror obtenen la certificació ISO 9001

22 de maig, 2018

Els clubs esportius que formen part del Grup Claror (Claror Sardenya, Claror Cartagena, Claror Marítim, Can Caralleu i L’Esportiu de Llinars) han obtingut, el passat 17 de maig, la certificació ISO 9001:2015, després de superar amb èxit l’auditoria feta per l’empresa AENOR, i la seva homòloga internacional IQnet.

La certificació ISO 9001, atorgada per AENOR i IQnet, reconeix el “bon fer” del grup Claror en el seu camí cap a l’excel·lència en la gestió. Així doncs, la certificació acredita que l’entitat disposa d’uns sistemes de qualitat propis amb un enfoc basat en el desenvolupament, la implantació i la millora de l’eficiència continua en la gestió i els processos. En aquest sentit, en l'informe d'AENOR, no es va enregistrar cap "no conformitat", i els "punts forts" van superar el nombre de "punts de millora".

Entre d’altres avantatges, la norma ISO 9001 garanteix la qualitat dels processos del Grup Claror i la seva capacitat d’oferir de forma coherent productes i serveis que satisfan els requisits dels clients així com les reglamentacions de l’entorn en el que opera.

El certificat ISO té una validesa de 3 anys, que es renova passat aquest període amb una nova auditoria per part d’AENOR.

Els principis de gestió de qualitat

La sèrie de normes ISO 9000 estableixen 8 principis de qualitat bàsics que s’analitzen a l’hora de donar la certificació. Així doncs, les empreses auditores analitzen la orientació al client de l’entitat per tal de satisfer les necessitats dels mateixos; un lideratge que influeixi de forma positiva per tal d’aconseguir els objectius i reptes; el compromís amb les persones que conformen l’organització i l’enfoc clar en l’eficiència dels processos.

Així mateix, la millora contínua ha de ser un objectiu permanent de l’organització, igual que disposar d’un enfoc en la pressa de decisions basat en fets i dades. Per últim, es destaca la gestió de les relacions tan internes com amb el proveïdors, com a claus de sistemes de gestió de qualitat.

Qui és ISO?

L’Organització Internacional per a l’Estandardització, coneguda com a ISO, és una organització independent i no governamental que es compon de diferents organismes de normalització de més de 150 països del món. La seva funció principal és la d’elaborar estàndards i normes internacionals per a diferents camps de la indústria i del comerç.

L’ús d’estàndards facilita la creació de productes i serveis que siguin segurs, fiables i de bona qualitat. Així doncs, la ISO vetlla per una normalització entre fabricants, consumidors, usuaris i administracions, que doni garanties de qualitat als agents que operen en el mercat. 

GTranslate