Gabriel Domingo, director general de Claror

«No escatimem en el servei i fem un preu ajustat»

16 de setembre, 2013

Si estàs pensant a apuntar-te a una centre de fitness i no saps per quin optar, a Claror et recordem que et donem molt més que la resta, especialment els centres low cost. Gabriel Domingo, director general de la Fundació Claror, t'explica en aquest vídeo per què et donem més!

També pots llegir a continuació l'article publicat a la revista Claror número 81

No escatimem!

Estàs disposat a volar amb una companyia aèria que en els darrers mesos ha hagut de fer diversos aterratges d’emergència per haver ajustat massa la quantitat de combustible que carrega als avions?

Algunes companyies aèries anomenades de low cost han anat massa lluny, fins a posar en risc la integritat dels seus clients. Tot el que té de legítim el fenomen low cost ho pot tenir de perillós, si es confon en low service. Dit d’una altra manera, reduir preu a força d’escatimar serveis essencials.
 
Aquesta moda arriba ara a l’àmbit del fitness a Barcelona, la tercera ciutat del món pel que fa a pràctica esportiva per part dels seus habitants, i referent internacional pel fet d’haver creat un model de centres esportius d’un altíssim nivell que permeten gaudir d’uns serveis de primera qualitat per poc més de quaranta euros al mes. 
 
Fa més de trenta anys que la nostra ciutat gaudeix del que els centres low cost volen oferir ara com a gran novetat: lliure accés a espais esportius. I en aquest temps hem fet un pas endavant perquè quan anem avui al gimnàs busquem alguna cosa més que accedir a uns espais amb un equipament esportiu. Volem viure experiències agradables, que ens emocionin i que ens facin sentir millor i més saludables, com a persones i amb altres persones. I ens agrada estar acompanyats per un excel·lent equip professional que es posa al nostre servei i que amb les seves classes, programes d’entrenament i consells, fa més entretingut i profitós el nostre repte personal amb l’activitat física.
 
Estàs disposat a canviar aquestes experiències per un gimnàs sense personal o amb un personal mínim i vés a saber amb quin règim laboral, amb no se sap quines polítiques de seguretat i higiene i d’atenció al client, sense homologació coneguda, on han escatimat tant el servei que per qualsevol cosa s’ha de pagar?
 
A la Fundació Claror hem refermat en els darrers anys la nostra aposta perquè el servei als nostres centres sigui, per a cada client, cada vegada més valuós, sense deixar d’oferir-lo a uns preus realment assequibles i amb tot inclòs. I sense ànim de lucre.

Utilitzem cookies de tercers per recollir informació sobre les seves visites i el seu ús de la nostra web. En cas de continuar navegant per aquesta web entendrem que accepta l'ús d'aquests dispositius. Més informació: Política de Cookies

GTranslate