PREGUNTES FREQÜENTS

Consulta aquí les preguntes més freqüents sobre la inscripció als esplais i campus

Com em puc inscriure?
La inscripció serà exclusivament online en aquesta web. El torn per a abonats/des comença el 15 d'abril, i el torna obert el 25 d'abril a les 9h.

Com accedeixo a la plataforma?
Dins de cada fitxa d'activitat trobaràs la informació i el botó d'inscripcions i et durà a la plataforma d'inscripcions on line.

Quina contrassenya he de posar?
Consulta el manual d’inscripció que trobaràs aquí ->.

No sóc client: com em dono d’alta a la plataforma d’inscripció?
Consulta el manual d’inscripció que trobaràs aquí ->.

Si jo sóc abonat i el meu fill/a no, té torn preferencial?
No té torn preferencial, el nen/a ha de ser abonat.

Quant he de pagar i quan?
En el moment de la inscripció hauràs de pagar el 20% del total que contractis. La resta te la cobrarem per domiciliació bancària durant el mes de juny.

Quant he de pagar i quan?
En el moment de la inscripció hauràs de pagar el 20% del total que contractis. La resta te la cobrarem per domiciliació bancària durant el mes de juny.

Quina documentació cal enviar per fer la inscripció?
Les vacunes, el document d’inscripció omplert i la targeta sanitària Catsalut.

Com he de fer arribar la documentació que ens demaneu?
Per mitjà d’un correu electrònic a l’adreça específica de lleure del club on hagis inscrit el teu fill/a:
lleurecancaralleu@claror.cat
lleurecartagena@claror.cat
lleuresardenya@claror.cat

Si no es fa l’activitat em tornareu els diners?
Si com a conseqüència de l’estat d’excepcionalitat actual, hi hagués alguna activitat que no es pogués fer, et tornarem els diners que hagis pagat.

Què he de fer per tramitar una beca?
S'han de dirigir a l'Ajuntament de Barcelona. En aquest link teniu tota la informació: beques ->

Què he de fer per tramitar un monitor de suport?
Fes-nos arribar la teva petició per mitjà del correu electrònic del responsable de lleure del club on vols inscriure el teu fill/a i ens posarem en contacte amb tu. El termini de sol·licitud és des del 25 d’abril fins al 22 de maig. Els correus són els següents:
claror can caralleu - CEM Can Caralleu | bsanchez@cancaralleu.cat
claror cartagena - CEM Sagrada Família | lsubiran@claror.cat
claror sardenya - CEM Claror | dfontanet@claror.cat

Què faig si en el moment de fer el tràmit online triga massa el sistema?
Et recomanem esperar, si molta gent està intentant fer la inscripció el sistema es ralentitza.

Si he de fer diverses inscripcions (setmanes i germans), les podré fer totes alhora o hauré d’iniciar una gestió per cada inscripció?
Les podràs fer totes alhora. Consulta el manual d’inscripció aquí ->.

Si sóc abonat d’un club Claror i em vull apuntar a una activitat que fa un altre club Claror, sóc considerat abonat o com a no abonat?
Ets considerat abonat, a excepció de Can Caralleu.

Com puc aclarir altres dubtes que pugui tenir?
Envia un correu electrònic a l’adreça específica de lleure del club on hagis inscrit (o vulguis inscriure) el teu fill/a amb el dubte que tens, tant detallat com sigui possible, i mirarem de donar-te resposta amb la màxima brevetat. Les adreces són les següents:
lleurecancaralleu@claror.cat
lleurecartagena@claror.cat
lleuresardenya@claror.cat

Rebrem informació bàsica del funcionament diari de l’activitat?
Sí, la teniu a cada fitxa d'activitat, en el botó 'info pràctica'.

Es farà alguna reunió?
De moment, no està previst fer cap reunió. Cal veure de quina manera es preveu l’aixecament del confinament, quines activitats estaran permeses i en quin moment. Si s’hi pot fer l’encaix d’una reunió amb les famílies, no tingueu cap dubte que la programarem i us n’informarem puntualment. Consulteu, doncs, la informació a cada fitxa d'activitat, en el botó 'info pràctica'.

Si em quedo sense plaça en el torn preferencial, puc optar al torn per a no abonats a partir del 25 d’abril?
Sí, en les mateixes condicions que qualsevol altre ciutadà.

En cas de no trobar plaça hi haurà opció d’apuntar-se a llista espera?
Sí, totes les activitats tenen activada la llista d'espera.

Un cop formalitzada la inscripció si m’equivoco de dates com puc modificar-les, on he de dirigir-me per solucionar la meva errada?
Pots enviar un correu al club corresponent.
lleurecancaralleu@claror.cat
lleurecartagena@claror.cat
lleuresardenya@claror.cat
Això es podrà fer fins 15 dies abans de l’inici del programa que hagis contractat, i sempre i quan, hi hagi places vacants al grup on vulguis fer el canvi.

GTranslate