• La punció seca en fisioteràpia

    La punció seca permet obtenir millors resultats en un període més curt de temps i és molt eficaç en el tractament d’algunes lesions molt concretes, fent el procés de recuperació més actiu, ràpid i funcional.

    REVISTA CLAROR
  • Els beneficis de jugar a pàdel

    El pàdel és un esport de pilota i pales al que es pot jugar a qualsevol edat, perquè s’adequa a les característiques dels jugadors. En el pàdel s’enfronten dues parelles fent un esport molt sociable i divertit. És l’esport amb més practicants a Catalunya, darrere del futbol i el bàsquet.

    REVISTA CLAROR
  • Hidratació en temps de calor

    L’aigua és un dels nutrients bàsics per a la vida, i sobretot a l’estiu i si fem activitat física, beure aigua és indispensable per a la nostra salut.

    REVISTA CLAROR
  • INDOOR WALKING

    Treball cardiovascular sobre la màquina el·líptica que imita el moviment de córrer o marxa. Es treballa al ritme de la música.

    Activitat

  • HATHA IOGA

    El hatha ioga és un tipus de ioga suau conegut per la seva pràctica d'asanes o postures corporals, que aporten als músculs fermesa i flexibilitat. Aquesta pràctica busca controlar el cos per dominar també la ment entrenant la respiració, la relaxació i la meditació.

    Activitat

  • GROUP CYCLE

    Activitat d’entrenament cardiovascular que utilitza una bicicleta específica equipada amb potenciòmetre per controlar els watts realitzats en tot moment. La sessió simula una etapa ciclista de muntanya /carretera on es pedala al ritme de la música utilitzant intervals de diferent...

    Activitat

  • GRIT

    Activitat d’alta intensitat de Les Mills que utilitza el mètode intervàlic i consta de 3 modalitats; força, cardio i plyo.

    Activitat

  • GAC

    Activitat que treballa els glutis, abdominals i cames utilitzant diferents exercicis i material divers.

    Activitat

  • ESTIRAMENTS

    Activitat on s’apliquen diferents tècniques d’estirament amb l’objectiu de la millora de la mobilitat articular i l’elongació muscular.

    Activitat

  • CXWORX

    Activitat dirigida de LES MILLS on s’enforteix la zona abdominal, musculatura postural i estabilitzadora del cos (CORE)

    Activitat

  • CIRCUIT TRAINING

    Entrenament format per diferents estacions de treball disposades en forma de circuit, on es va canviant d’una a l’altra mantenint un temps de treball i descans indicat pel tècnic.

    Activitat

  • BODY COMBAT

    Activitat dirigida de LES MILLS on s’executen moviments de diferents arts marcials com taekwondo, karate, capoeira, muay thay, boxa tailandès, taitxí o boxa.

    Activitat

  • BODY BALANCE

    Programa d’entrenament coreografiat de LES MILLS inspirat en el Ioga, el Taitxí i el Pilates.

    Activitat

Utilitzem cookies de tercers per recollir informació sobre les seves visites i el seu ús de la nostra web. En cas de continuar navegant per aquesta web entendrem que accepta l'ús d'aquests dispositius. Més informació: Política de Cookies

GTranslate