• Claror Marítim

    Lloc web oficial del Claror Marítim, l'únic centre de Talassoteràpia de Barcelona. Gaudiràs de 6.400 metres quadrats d'equipaments esportius al cor de la Barceloneta! Sigui quina sigui la teva edat o condició tindràs accés a una àmplia oferta d’activitats fitness, entrenador personal i un completíssim ventall de serveis de salut.
    www.claror.cat/maritim

  • Núria Sabartés ens explica tot el que li aporta el Ioga

    Nuria Sabartés és la Directora Operativa de Can Caralleu, esportista i practicant de Ioga des de fa anys. En aquest reportatge ens explica la seva experiència amb la pràctica del Ioga, i tot el que el li aporta al seu dia a dia.

    REVISTA CLAROR
  • Embaràs i natació

    El cos de la dona està preparat per a mantenir una bona dosi d'activitat física durant aquesta etapa, però la intensitat s'ha d'adequar a les capacitats i condicions de cada dona, tant si ja pràctica esport habitualment com si no.

    REVISTA CLAROR
  • La punció seca en fisioteràpia

    La punció seca permet obtenir millors resultats en un període més curt de temps i és molt eficaç en el tractament d’algunes lesions molt concretes, fent el procés de recuperació més actiu, ràpid i funcional.

    REVISTA CLAROR
  • STEPS

    Es treballa el condicionament físic dins d’una coreografia, utilitzant un step com a material protagonista. Es segueix el ritme de la música.

    Activitat

  • SPINNING WATTS

    Activitat d’entrenament cardiovascular que utilitza una bicicleta específica equipada amb potenciòmetre per controlar els watts realitzats en tot moment. La sessió simula una etapa ciclista de muntanya/carretera on es pedala al ritme de la música utilitzant intervals de diferent...

    Activitat

  • SH'BAM

    Activitat on s’apliquen diferents tècniques d’estirament amb l’objectiu de la millora de la mobilitat articular i l’elongació muscular.

    Activitat

  • RUNNING CLUB CLAROR

    Treball cardiovascular on es combinaran mètodes continus i de sèries de carrera. A més es realitzaran exercicis de tècnica de carrera per millorar l’eficiència en cursa.

    Activitat

  • PILATES

    És un treball d’exercicis d’intensitat baixa on es segueix la metodologia Pilates. Es realitzen exercicis fluids i suaus de forma relaxada, acompanyats del control de la respiració.

    Activitat

  • KUNDALINI IOGA

    Variant del Ioga que treballa asanes o postures de Ioga, respiració (panayama), relaxació i meditació amb sons de meditació. És un estil dinàmic i fàcil de seguir.

    Activitat

  • HATHA IOGA

    El hatha ioga és un tipus de ioga suau conegut per la seva pràctica d'asanes o postures corporals, que aporten als músculs fermesa i flexibilitat. Aquesta pràctica busca controlar el cos per dominar també la ment entrenant la respiració, la relaxació i la meditació.

    Activitat

  • GRIT

    Activitat d’alta intensitat de Les Mills que utilitza el mètode intervàlic i consta de 3 modalitats; força, cardio i plyo.

    Activitat

  • GAC

    Activitat que treballa els glutis, abdominals i cames utilitzant diferents exercicis i material divers.

    Activitat

  • FUNXTION CLAROR

    Activitat d’entrenament funcional i d’alta intensitat que utilitza el circuit d’exercicis com a mètode organitzatiu i el Tòtem Funxtion per a programar les diferents sessions, sota el control i monitorització de la freqüència cardíaca de Myzone.

    Activitat

Utilitzem cookies de tercers per recollir informació sobre les seves visites i el seu ús de la nostra web. En cas de continuar navegant per aquesta web entendrem que accepta l'ús d'aquests dispositius. Més informació: Política de Cookies

GTranslate