La Fundació Claror i els seus centres estrenen nou lloc web

19 de juny, 2012

La Fundació Claror i tots els centres esportius que gestiona van estrenar un nou entorn web el 23 d’abril passat, coincidint amb la diada de Sant Jordi. La nova interfície ha estat desenvolupada per l’agència Cirici Thinking Digital (www.cirici.com) a partir de Drupal, un dels gestors de continguts més moderns del mercat.

El canvi representa un salt endavant per a l’espai de la Fundació Claror a Internet. D’aquesta manera s’acompleix així la primera fase del projecte Claror 2.0, que té com a finalitat última convertir l’entorn web de l’entitat en el portal on informar-se i fer totes les gestions pertinents als centres esportius que gestiona la Fundació Claror.

L’aspecte més visible del canvi d’interfície és un nou disseny més visual i fonamentat en els colors corporatius de la Fundació Claror (taronja, gris i blanc). Està previst que progressivament els continguts que generi el nou lloc web siguin molt visuals, com per exemple a través de videonotícies. El redisseny també ha tingut en compte criteris d’usabilitat perquè la navegació de l’usuari sigui ràpida, còmoda i intuïtiva.

Cerca i subscripció
Un altre dels molts avantatges de què disposa el nou web és la classificació de tots els continguts segons etiquetes temàtiques que permetran buscar la informació per via d’un cercador. A més, tots els usuaris que ho vulguin podran subscriure’s a aquestes etiquetes temàtiques a través del sistema RSS (Really Simple Syndication). D’aquesta manera, rebran al seu lector personal totes les informacions que seleccionin. El sistema els permetrà, per exemple, ser informats puntualment de totes les promocions relatives al seu centre esportiu o rebre notícies sobre noves activitats que siguin del seu grat.

Per als que prefereixin rebre l’actualitat del seu centre directament a la seva adreça de correu electrònic, també es podran subscriure a un newsletter que rebran periòdicament.

Xarxes socials
El nou web ha estat pensat per incrementar la interacció amb les xarxes socials on són presents la Fundació Claror i els centres esportius que gestiona: Facebook, Twitter, Flickr, Foursquare, Issuu i Linkedin. Val a dir que el nombre de seguidors a les pàgines del Facebook del grup Claror va créixer molt al llarg del 2011 i es preveu que creixi encara més el 2012.
L’objectiu és aprofitar la vinculació del nou web amb les xarxes socials per incrementar la participació dels usuaris i així millorar el servei amb la comunicació bidireccional, és a dir, del centre a l’usuari i viceversa.

Multiplataforma
Un altre avenç assolit en la consecució de la primera fase del projecte Claror 2.0 ha estat la creació d’una versió per a smartphones i tabletes perquè l’usuari pugui consultar des de qualsevol dispositiu amb connexió a Internet informacions com ara els horaris de la graella d’activitats de lliure accés per a abonats, videonotícies o qualsevol informació bàsica referent al centre. L’objectiu és que la nova interfície sigui operativa i útil independentment del dispositiu que s’utilitzi.

Segona fase, creació d’una oficina electrònica
Durant els mesos vinents el projecte Claror 2.0 entrarà en la seva segona fase, que té com a objectiu desenvolupar una oficina electrònica que permetrà fer tràmits administratius a distància com ara abonar-se a un centre, reservar hora per contractar serveis de salut, llogar pistes de tennis o apuntar-se a un curs o activitat. L’oficina electrònica marcarà un abans i un després en la relació dels centres esportius amb els seus clients.
 

Utilitzem cookies de tercers per recollir informació sobre les seves visites i el seu ús de la nostra web. En cas de continuar navegant per aquesta web entendrem que accepta l'ús d'aquests dispositius. Més informació: Política de Cookies

GTranslate