Continua endavant el projecte Claror 2.0

4 d'octubre, 2012

El projecte Claror 2.0 continua avançant i els propers mesos es posarà fil a l’agulla en el procés de redisseny de tres portals web més del Grup Claror. Estrenaran nova interfície els llocs web de la Revista Claror, la secció de bàsquet Safa Claror i el Torneig de Bàsquet Infantil de Nadal. D’aquesta manera, està previst culminar a finals d’any el redisseny de tot l’entorn digital de la Fundació Claror, que va començar a principis del 2012.

Disseny més visual
Els tres nous portals tindran un disseny més visual, fonamentat en els colors corporatius de la Fundació Claror (taronja, gris i blanc). Està previst que, progressivament, els continguts que generin els nous llocs web siguin més visuals. El redisseny també ha tingut en compte criteris d’usabilitat perquè la navegació de l’usuari sigui ràpida, còmoda i intuïtiva.

L’agència Cirici Thinking Digital (www.cirici.com) desenvoluparà aquests portals a partir de Drupal, un dels gestors de continguts més moderns del mercat.
Dins d’aquest procés, des del mes de setembre passat, el Raid BCN Marítim ha estrenat la seva nova pàgina web seguint els criteris esmentats anteriorment i ja es pot consultar a l’adreça www.raid.cat.

Versió per a mòbils
Una altra novetat assolida en la consecució de la primera fase del projecte Claror 2.0 ha estat la creació d’una versió per a smartphones i tabletes perquè l’usuari pugui consultar des de qualsevol dispositiu amb connexió a Internet informacions com ara els horaris de la graella d’activitats de lliure accés per a abonats, notícies, videonotícies, la guia de descomptes del Claror Club o la informació bàsica referent a cada centre esportiu.

La nova interfície serà operativa i útil independentment del dispositiu que s’utilitzi. Pensant en el 2013, l’entitat té previst desenvolupar aplicacions concretes per a l’iPhone i també per a telèfons mòbils amb sistema operatiu Android.

L’oficina electrònica, en marxa aquesta tardor
La segona fase del projecte Claror 2.0 preveu que aquesta tardor es posi en marxa de manera progressiva l’oficina electrònica. Aquesta nova eina permetrà inicialment reservar hora per contractar serveis de salut, llogar espais o apuntar-se a una activitat o curs. Més endavant també està previst que la nova aplicació permeti gestionar la matriculació a un centre esportiu. L’oficina electrònica marcarà un abans i un després en la relació dels centres esportius amb els seus clients respectius.

Utilitzem cookies de tercers per recollir informació sobre les seves visites i el seu ús de la nostra web. En cas de continuar navegant per aquesta web entendrem que accepta l'ús d'aquests dispositius. Més informació: Política de Cookies

GTranslate