Clubs Claror, compromesos amb l'esport

Els Clubs Claror entre els impulsors de la campanya #esportabarcelona

8 d'octubre, 2013

Els Clubs Claror entre els impulsors de la campanya #esportabarcelona que l’Ajuntament de Barcelona, conjuntament amb els equipaments esportius públics i privats de la ciutat, ha engegat per a promoure l’esport dirigit. L'objectiu és posar en valor la pràctica de l’exercici físic controlat per professionals, practicat en instal·lacions esportives, així com  l’àmplia oferta esportiva de nivell existent a la ciutat.
 
 
La campanya, que s’ha dissenyat conjuntament entre els operadors implicats, porta el lema "#esportabarcelona, Suma’t a la ciutat més en forma", i utilitza una imatge visual creada a partir de les propostes presentades per estudiants del Grau de Publicitat i Relacions Públiques de la facultat de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra com a projecte de fi de grau de l’Assignatura de Comunicació Social, Institucional i Política.
 
En els cartells es pot llegir la frase “Fer esport és el que es porta. Barcelona té molts centres i clubs on pots fer esport dirigit per professionals qualificats”. Aquesta idea, sorgida del treball conjunt dels estudiants i escollida entre les seves diferents propostes, serà utilitzada en diferents suports publicitaris, com opis i banderoles, i es podran veure als carrers de Barcelona a partir del divendres, dia 4 d’octubre.
 
Presència a web i Xarxes Socials
La campanya també compta amb una web específica –www.bcn.cat/esportabarcelona– amb informació d’utilitat per al ciutadà que busca un equipament esportiu. Des d’aquest portal, els visitants podran buscar el gimnàs més proper de casa seva. L’Ajuntament també ha posat en marxa una acció a través de la xarxa social Instagram amb l’objectiu de generar engagement, viralització i notorietat dels centres esportius. Amb aquesta aplicació es convida als ciutadans a fer-se una fotografia mentre fan esport en un equipament esportiu i penjar-la en aquesta xarxa social amb l’etiqueta #esportabarcelona, així com geolocalitzar-se en el centre esportiu. El web també disposa d’una aplicació d’Instagram perquè els usuaris puguin pujar-hi fotos fent esport des d’algun centre, i geolocalitzar-se amb l’etiqueta #esportabarcelona. La web està disponible per a qualsevol centre esportiu o club de la ciutat que es vulgui adherir a la campanya. De moment, ja ho han fet més de 50 centres.
 
En aquest mateix àmbit, des de Claror animem a totes les persones que facin fotos en els nostres clubs (CEM Claror, CEM Sagrada Família, CEM Marítim i CEM Can Caralleu) que també hi afageixin el hashtag #claror
 
Celebració del Fitness Class el 27 d'octubre
Conjuntament amb aquests centres adherits, també s’ha programat un conjunt d’actes que se celebraran durant aquest mes d’octubre que tindran, com a cloenda, una master class de fitness a l’aire lliure d’una hora, el diumenge 27 d’octubre, al Passeig de Gràcia-Provença. En aquest acte, ‘Fintess Class’, pel qual s’instal·larà una gran tarima central a la cruïlla dels carrers, està previst que hi participin prop de 60 monitors i monitores de diferents centres de la ciutat. La classe s’iniciarà a les 10.30 hores.
A més d’aquest acte central, el divendres 25 d’octubre es farà una jornada de portes obertes a tots els centres i clubs adherits a la campanya. I dissabte al matí, els diferents operadors organitzaran activitats al carrer.
 
Els clubs i gimnasos, motor econòmic de Barcelona
Aquesta iniciativa neix d’una demanda del sector esportiu de la ciutat, tant públic com privat, de reforçar el missatge sobre l’ampla oferta esportiva –fitness- que té la ciutat i per a promoure’n l’abonament entre la ciutadania. L’Ajuntament de Barcelona, a través de l’Institut Barcelona Esports (IBE), va acollir la proposta per generar la campanya conjunta i va oferir-los fer-ne difusió a través de les diferents eines de comunicació amb les que compta el consistori.
 
D’aquesta manera, el consistori dóna compliment a un dels principis del Pla Estratègic de l’Esport, de suport al sector esportiu de Barcelona com a un important motor econòmic de la ciutat, generador de riquesa i de llocs de treball.
 
La tinent d’alcalde de Qualitat de Vida, Igualtat i Esports, Maite Fandos, va presentar el 2 d'octubre els materials de la campanya a l’Ajuntament de Barcelona, acompanyada dels representants dels principals operadors de l’àmbit esportiu de la ciutat i del director de Comunicació de l’Ajuntament de Barcelona, Marc Puig.
 
Fandos va destacar la importància d’aquesta acció conjunta, “una col·laboració público-privada que ha de donar impuls i desenvolupar aquest sector econòmic que cal posar en valor a la ciutat”. En aquest sentit, la tinent d’alcalde va destacar el gran potencial de professionals que treballen en aquest àmbit, que ”també genera molts llocs de treball a la ciutat”.
 
Tots junts tenim un objectiu comú, que és una ciutat sana, fomentant l’activitat fisicoesportiva, els hàbits saludables, la bona alimentació, i els serveis esportius de primera qualitat que tenim a Barcelona”. En aquest sentit va recordar que en l’àmbit del fitness, “Barcelona és ciutat de referència a l’estat espanyol i un dels miralls internacionals que molts volen reproduir”.

Utilitzem cookies de tercers per recollir informació sobre les seves visites i el seu ús de la nostra web. En cas de continuar navegant per aquesta web entendrem que accepta l'ús d'aquests dispositius. Més informació: Política de Cookies

GTranslate