En forma

Aprèn la tècnica del Rem i millora a nivell cardiovascular i muscular

10 d'octubre, 2018

L'Adriana García, tècnica de fitness i entrenadora personal de Clubs Claror, ens explica com millorar el nostre rendiment amb el Rem.

El Rem ens permet fer un treball molt exigent i dóna molt bons resultats a nivell cardiovascular i muscular, millorant la condició física en general.

En una remada participen diversos grups musculars (cames, glutis, esquena, abdominal i braços) fent del rem un dels exercicis més complets que es poden fer a la sala.

Tècnica del Rem
1. Peus agafats als suports, cames flexionades, braços estirats i abdomen activat.
2. Empenyem amb la part inferior del tronc i després utilitzem l’esquena per portar els braços flexionats al pit.
3. Després, tornem a estirar braços i flexionar cames per a poder lliscar i tornar a la posició inicial.

Fes Rem sol o acompanyat amb l'Skill Row
Aquesta activitat la podem fer individualment o en grup, com per exemple amb l'Skill Row. L'Skill Row és una activitat amb rems en grup i dinamitzada per un tècnic.
Podreu entrenar d’una manera divertida, fent competicions individuals o per equips. Tots els participants podran seguir la seva progressió gràcies a una pantalla de TV i una simulació d’una carrera.

Recorda que si vols fer servir per primer cop el rem, tant de forma individual com en classe col·lectiva, deixa’t guiar sempre pels tècnics de la sala.
Som-hi!

Utilitzem cookies de tercers per recollir informació sobre les seves visites i el seu ús de la nostra web. En cas de continuar navegant per aquesta web entendrem que accepta l'ús d'aquests dispositius. Més informació: Política de Cookies

GTranslate