Sempre que vinguis has de portar el carnet o la polsera per accedir al club.
Si has fet l’alta on-line et donarem el carnet o la polsera el primer dia que vinguis.
Recorda portar el DNI i un rebut bancari que acrediti la teva titularitat per tal de formalitzar la domiciliació del pagament.
Si has fet l’alta al club no cal que portis cap document més el primer dia que hi vagis a entrenar.
Si vas a la piscina i zona spa hauràs de portar tovallola, xancletes i casquet bany.
Si vas a la sala de fitness o a fer activitats esportives, tovallola mitjana per posar a sobre de les màquines o estoretes, calçat esportiu, roba esportiva i aigua.
Per deixar les pertinences a l’armari de vestidors et caldrà un cadenat. Recomanem que sigui de 7 mm de diàmetre i de combinació numèrica.
Alguns d’aquests articles els pots adquirir directament al club i a un preu mòdic. Consulta tots els productes aquí i a la recepció.
Consulta’n totes les modalitats i ofertes vigents clicant aquí.
Pots fer l’alta on-line, sense cues ni esperes, o presencialment al club.
El NIF/NIE i un rebut bancari que acrediti la teva titularitat. Si has fet l’alta on-line, porta’ls el primer dia.
Fins als 5 anys poden entrar gratuïtament. A partir dels 7 anys, poden acollir-se a la quota infantil, i també podeu contractar una quota familiar. Et recordem que fins als 12 anys han d’anar sempre acompanyats d’un adult.
Sí, oferim aquesta possibilitat perquè creiem que és importat saber si el club s’adequa a les teves necessitats.
Envia’ns un correu a maritim@claror.cat o demana-ho a la recepció del club.
Pots fer ús lliure dels espais esportius, gaudir de les sessions de la graella d’activitats, rebre assessorament tècnic personalitzat, fer una consulta mèdica de prescripció d’exercici i obtenir els descomptes en lleure i compres del Claror Club.
Oferim una àmplia gama de serveis addicionals que inclouen l’accés a l’spa Marítim, sessions d’entrenament personal, fisioteràpia esportiva, massatges, cursos d’aprenentatge, esports d’equip, balls, etc. En tens tota la informació aquí.
Descobreix tots els avantatges del Pla Fit12 aquí, i sense permanències.
És molt fàcil, només has de passar per recepció, te’l fem en un moment i t’emportes un obsequi.
Envia’ns un correu a maritim@claror.cat amb els canvis. Si el canvi és de compte bancari has de fer-ho presencialment a la recepció, amb un rebut que acrediti teva la titularitat, i notificar-ho abans del dia 25 del mes anterior.
Si el canvi és de modalitat d’abonament, s’ha de notificar abans del dia 25 del mes anterior.
Sí, la teva quota pot ser transferida de manera temporal o permanent a una altra persona, sense costos afegits.
L’abonat i la persona transferida s’han de presentar en persona al club per fer el canvi de quota.
Si ets abonat ja formes part del Claror Club i amb el teu carnet disposes d’un munt d’avantatges i descomptes en lleure i compres. Consulta’n tots els avantatges aquí.
Pots fer-ho adquirint una entrada puntual a la recepció del club. La venda d’entrades puntuals està subjecta a la capacitat del local, i en algunes èpoques de l’any de més afluència dels nostres abonats es pot suspendre.
Si tens una invitació per gaudir del club utilitza-la mentre sigui vàlida. Per fer servir la invitació, és indispensable que ens proporcionis les teves dades de contacte emplenant un formulari d’accés.
Cal que et dirigeixis a la recepció, on t’identificaran com a abonat.
En algunes activitats dirigides de graella cal treure tiquets als tòtems de reserva de plaça. En el cas de les activitats aquàtiques, 60 minuts abans de l’inici de cada sessió, i 20 minuts en la resta. Consulta quines activitats al club.
Pots consultar tota l’oferta d’activitats i horaris aquí. Per inscriure’t o canviar d’activitat/horari, dirigeix-te a la recepció. Si t’inscrius i encara no ets abonat, cal que portis el teu NIF/NIE i un rebut bancari que acrediti la teva titularitat.
I tant. Posa’t en contacte amb nosaltres a maritim@claror.cata o a recepció i t’indicarem com fer-ho.
Coneix tot el nostre equip tècnic i de salut aquí.
Sí, totes les noves incorporacions tenen dret a una sessió d’assessorament tècnic personalitzat, el programa Activa’t, per part d’un expert en fitness. Inclou una entrevista amb el tècnic expert, una valoració funcional i l’entrega del primer programa d’entrenament personalitzat, del qual se’t farà un seguiment periòdic per ajudar-te a assolir els teus objectius.
No cal, pots demanar-la directament al tècnic de sala o piscina.
Els nostres tècnics acostumen a preguntar al començament de cada classe si hi ha algú nou per proporcionar atenció especial. No dubtis a comentar-ho al tècnic i compartir qualsevol informació rellevant sobre el teu estat de salut o de com sentir-se més còmode a la classe.
Consulta’n tota l’oferta aquí. En pots fer la reserva presencialment al club, per telèfon al 93 225 99 22 o per correu clarormaritimsalut@claror.cat. Et recordem que els serveis s’han de pagar en el moment de la reserva.
Pots anul·lar-la fins a 24 hores abans del servei. A partir d’aquest moment no et podrem fer cap canvi ni retornar els diners, ja que no tenim temps material per reassignar l’hora a un altre client.
Si ets abonat i vols utilitzar l’spa Marítim el pots contractar per 12 € al mes, o comprar una entrada per un dia. Si no ets abonat pots accedir-hi comprant una entrada puntual amb spa.
Si vols utilitzar qualsevol dels altres clubs, en pots comprar una entrada puntual o abonar-t’hi amb el 20 % de descompte.
En aquesta pàgina podràs consultar els horaris habituals, els horaris especials, les dates de tancament i els horaris de natació lliure a les piscines.
Sempre tindràs a la teva disposició un armari d’ús puntual a la zona de vestidors, que hauràs de deixar buit un cop marxis del club. T’informem que cada nit es buiden els armaris ocupats. Et caldrà un cadenat; recomanem que sigui de 7 mm de diàmetre i de combinació numèrica. També pots llogar un armariet per al teu ús exclusiu pagant un lloguer mensual. Demana-ho a la recepció del club.
A la recepció i a la màquina expenedora del club podràs trobar alguns articles de venda i material esportiu. Consulta tots els productes aquí i a la recepció.
Consulta’n els espais i els preus aquí.
Amb la voluntat de fer una oficina més sostenible, treballem per tal que tota la comunicació amb els clients es faci mitjançant el correu electrònic. Per això és important que tinguem la teva adreça de correu actualitzada.
La majoria dels espais són accessibles per a persones amb mobilitat reduïda, excepte la sala 1 i la sala de spinning. L’accés a la platja i la sala 2 s’ha de fer per la rampa que baixa a la platja des del passeig Marítim
Consulta tota la normativa d’accés i ús del club aquí.
Clica aquest enllaç i introdueix-hi les teves dades. Recorda revisar la teva fitxa cada 6 mesos.