Els beneficis de l'entrenament HIIT, HIFT i Fit90

Natàlia Royo | Olga Barbero | Sergi Mateu

23 de maig, 2019

L'entrenament HIIT i l'entrenament HIFT tenen molts aspectes en comú, les dues sessions són d’alta intensitat, però presenten algunes diferències entre ells.

L’entrenament d’alta intensitat HIIT es basa a realitzar diferents intervals de treball a alta intensitat amb una recuperació parcial o total entre ells. La metodologia de treball va des de l’entrenament en circuit, fins als aparells de càrdio que tenim a les sales de fitness.

Per altra banda, l’entrenament funcional d’alta intensitat HIFT es basa en la realització d’exercicis funcionals constants variats amb diferents temps de durada i la recuperació es fa si és necessària, però no hi ha un temps obligatori. Els descansos són variables en funció de l’objectiu buscat.

Beneficis del HIIT i del HIFT
• Milloren la resistència cardiovascular i la força general
• Milloren la mobilitat general, tant articular com muscular
• En entrenar un gran nombre de grups musculars, tenen una major despesa calòrica el que afavoreix la disminució del greix
• Millora d’habilitats motrius com agilitat, coordinació i equilibri
• Son sessions divertides, ja que utilitzes diferents materials i es poden realitzar en grup, afavorint així la integració entre els participants.
• Més resultats en menys temps.

FIT 90 Claror
El FIT 90 Claror és un programa de creació pròpia basat en el HIFT (entrenament funcional d’alta intensitat) que dura 12 setmanes on es fa un test de composició corporal al principi i final de torn per veure els canvis obtinguts en la relació entre el % de greix i múscul corporals.

És l’activitat més intensa de totes les oferides als nostres clubs, ja que consisteix a realitzar el màxim nombre de repeticions dels diferents exercicis en un temps que va des dels 10 als 45 segons a una freqüència cardíaca de més del 90%, amb una recuperació parcial. Es treballa en forma de circuit d’entre 6 i 8 estacions d’exercicis funcionals on a cada sessió es treballen els 7 patrons de moviment i tols els eixos i plans corporals.
Si el teu objectiu és reduir el % greix corporal i guanyar força i resistència és la teva activitat, no ho dubtis.

Vens a entrenar amb nosaltres? Acceptes el repte?

 

Segueix llegint...

 

els autors

Olga Barbero

Responsable de comunicació, imatge i màrqueting de Can Caralleu i Coordinadora de la Revista Claror

Postgrau de Comunicació Empresarial (UPF), Postgrau de Tècniques Editorials (UB), Llicenciada en Filosofia i Lletres (UB)

més informació
Sergi Mateu

Responsable de fitness de Claror Marítim

Mestre de primària especialitzat en Educació Física (MEF), Llicenciat en ciències de l’activitat física i l’esport (LCAFE), Màster instructor de ciclisme indoor (Keiser), Instructor Pilates i Entrenador Personal.

més informació

afegir la revista a les RSS

Utilitzem cookies de tercers per recollir informació sobre les seves visites i el seu ús de la nostra web. En cas de continuar navegant per aquesta web entendrem que accepta l'ús d'aquests dispositius. Més informació: Política de Cookies

GTranslate