Tres exercicis per millorar l'aspecte dels teus glutis

Carlos Magretti | Cristian González | Judit Torres | Sergi Mateu | Virginia Pascual

7 de juliol, 2016

Avui parlarem de l’entrenament dels glutis, uns músculs molt importants per a la salut de la nostra esquena. Per això cal tonificar-los bé. Els glutis són un grup muscular molt gran i potent així que el seu entrenament ha de ser intens i breu. La Virginia i en Carlos, tècnics del Claror Marítim, ens expliquen tres tipus d'exercicis que ens ajudaran a millorar-ne l'especte.

Exercici 1: Squat o gatzoneta 
L'squat o gatzoneta consisteix a fer una triple flexió al turmell, genoll i maluc apropant les natges cap al terra.
De menys a més intens podem fer-lo amb aquestes variants: 
1. Amb fitball a la paret 
2. Lliure sense pes tot recolzant mans o no 
3. Lliure amb pes (lent o saltat, o baixar lent en pujar explosiu)
 
Exercici 2: Lunge o tisora 
Farem el Lunge o tisora amb una passa llarga i mantindrem la triple flexió turmell/genoll/maluc.
De menys a més intens podem trobar aquestes variants:
1. Mantenim la passa i pugem i baixem fins que el genoll posterior gairebé toqui a terra. Es pot fer amb o sense pes. Molt important, no avancis massa el genoll frontal. Ha de quedar sobre la punta del peu i amb l’esquena recta. Cal fer una passa enrere i tornar a la posició inicial
2. També pots fer les tisores saltades de forma explosiva amb o sense pes. Aquest és un dels millors exercicis tant pel gluti com per les cames.
 
Exercici 3: Sprints 
L'últim exercici d’avui són els sprints. La idea és imitar l'entrenament dels corredors de velocitat.
Podem fer-los en superfície plana i preferentment que no sigui sobre asfalt o ciment sinó a la sorra de la platja.
Una variant excel·lent per treballar-los també són els sprints en pujada. Breus i màxims.
 
I recorda: si tens algun dubte sobre l'execució o freqüència d'aquests exercicis pregunta als nostres tècnics de fitness i ells t'assessoraran.
 
Presentació: Virginia Pascual i Carlos Magretti
Assessorament tècnic: Sergi Mateu
Muntatge i Vídeo: Judit Torres
Guió i producció: Cristian González
 

els autors

Carlos Magretti

tècnic de fitness i entrenador personal de Claror Marítim

Grau superior d’activitats físiques i esportives, nutrició i quiromassatge

més informació
Cristian González

Llicenciat en Periodisme (UPF), Llicenciat en Història Contemporània (UB), Màster en Comunicació Empresarial Especialitat en Tecnologies Digitals (UPF).

més informació
Judit Torres

Executiva de comptes de comunicació, imatge i màrqueting del Claror Sardenya

Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques (UAB), Tècnic superior en Realització d’audiovisuals i multimèdia (EMAV)

més informació
Sergi Mateu

Responsable de fitness de Claror Marítim

Mestre de primària especialitzat en Educació Física (MEF), Llicenciat en ciències de l’activitat física i l’esport (LCAFE), Màster instructor de ciclisme indoor (Keiser), Instructor Pilates i Entrenador Personal.

més informació
Virginia Pascual

tècnica de fitness de Claror Marítim

Pedagogia, Cicle formatiu de Grau Superior en Animació d’Activitats Físiques i Esportives

més informació

afegir la revista a les RSS

Utilitzem cookies de tercers per recollir informació sobre les seves visites i el seu ús de la nostra web. En cas de continuar navegant per aquesta web entendrem que accepta l'ús d'aquests dispositius. Més informació: Política de Cookies

GTranslate