Aquadynamic: Tonifica't, millora la força i augmenta la resistència

Judit Torres

26 d'octubre, 2016

El fitness aquàtic s'està renovant en els últims anys. Fruit d'aquesta tendència apareix l'Aquadynamic, una activitat per millorar la condició física general utilitzant els avantatges que ofereix el medi aquàtic per realitzar alguns moviments. 

Beneficis de l'Aquadynamic
• Aquesta dinàmica a l'aigua et canviarà el cos i la ment.
• Manté i augmenta el nivell de mobilitat tot disminuint i prevenint el dolor articular.
• Millora el to muscular i modela la teva silueta.
• Crema greix corporal i redueix la retenció de líquids.
• Relaxa tot el cos gràcies al seu efecte d'hidromassatge.
• Estimula la circulació sanguínia i millora la capacitat cardiorespiratòria.
• És una experiència en grup molt divertida.

Dinàmica d'una sessió d'Aquadynamic
 
Escalfament
Descobriràs els moviments bàsics per entrar en calor i augmentar gradualment la respiració i el ritme cardíac.
 
Tren inferior
Enfortiràs les articulacions i els músculs del tren inferior, especialment glutis i isquiotibials. Aquests músculs demanen gran quantitat d'energia, de manera que cremaràs moltes calories.
 
Cardio Fun
Continuaràs cremant greixos mentre et diverteixes desplaçant i girant. Milloraràs la teva estabilitat, el teu equilibri i la teva coordinació en l'aigua.
 
Tren superior 
Recuperació cardio-respiratòria. En aquest track el treball es centrarà en el pit, les espatlles i l'esquena per definir-los i millorar el seu aspecte, i prevenir dolors cervicals i d'esquena.
 
Adductors i malucs
Tornarem a començar amb força per arribar al segon pic cardiovascular en els 3 tracks següents. Treballaràs específicament la zona lateral de les cames i dels glutis.
 
Cardio Boxing
Realitzaràs moviments inspirats en les arts marcials com la boxa i el karate. És una forma original de millorar la resistència, el to muscular, la coordinació i la velocitat mentre experimentes els beneficis del massatge de l'aigua, et diverteixes i elimines l'estrès.

Abdominals i cintura
Realitzaràs exercicis laterals i de rotació (tren superior i inferior) per reforçar i enfortir la teva zona lumbar i abdominal. Aconseguiràs un ventre pla en enfortir el core i els músculs posturals.

Braços i avantbraços
Entrenament per millorar la resistència muscular dels bíceps i tríceps i per mantenir la mobilitat dels dits i els canells.
 
Estiraments i recuperació
Tornaràs a la calma i et relaxaràs estirant les principals articulacions i grups musculars. Realitzaràs tècniques de respiració per aconseguir una bona oxigenació del cos.
 
Gaudeix de l'Aquadynamic en aquests clubs gestionats pel grup Claror
 
Assessorament tècnic: Marc Rovira
Muntatge i Vídeo: Enchilada Films
Producció: Judit Torres

l'autor

Judit Torres

Executiva de comptes de comunicació, imatge i màrqueting del Claror Sardenya

Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques (UAB), Tècnic superior en Realització d’audiovisuals i multimèdia (EMAV)

més informació

afegir la revista a les RSS

Utilitzem cookies de tercers per recollir informació sobre les seves visites i el seu ús de la nostra web. En cas de continuar navegant per aquesta web entendrem que accepta l'ús d'aquests dispositius. Més informació: Política de Cookies

GTranslate