La Gatzoneta, un exercici per mantenir-te jove

Judit Torres | Xavi Royo

2 de maig, 2019

Si ja tens una edat, en aquest vídeo t'expliquem tres exercicis de gatzoneta o squat que et seran ben útils a l'hora de mantenir-te actiu i gaudir d'una bona qualitat de vida el màxim d'anys.

Exercici 1 - Gatzoneta distància mitja
Col·locarem les cames a amplitud de maluc i flexionarem els genolls fins assolir els 90 graus, sempre atents que el genoll no sobrepassi els dits dels peus amb una línia imaginaria. Per això hem de tirar el cul enrere com si anéssim seure a una cadira i amb l'esquena recta.
 
Exercici 2 - Gatzoneta distància mitja amb press
Igual que a l'exercici 1 però al pujar farem una extensió amunt amb els braços. El que fem és augmentar amb un diac o keetlebell el nostre pes corporal per donar una mica més d'intensitat a l'exercici.
 
Exercici 3 - Gatzoneta alterna lateral
Partint de la posició inicial dret amb cames juntes, primer fer una gatzoneta lateral a l'esquerra sense moure la cama dreta i després el mateix però al contrari.
 
 

Segueix llegint...

 

els autors

Judit Torres

Executiva de comptes de comunicació, imatge i màrqueting del Claror Sardenya

Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques (UAB), Tècnic superior en Realització d’audiovisuals i multimèdia (EMAV)

més informació
Xavi Royo

més informació

afegir la revista a les RSS

Utilitzem cookies de tercers per recollir informació sobre les seves visites i el seu ús de la nostra web. En cas de continuar navegant per aquesta web entendrem que accepta l'ús d'aquests dispositius. Més informació: Política de Cookies

GTranslate