Tres consells per nedar millor

Jorge Guzmán

24 d'octubre, 2017

En aquest vídeo t'ensenyarem una progressió de tres exercicis de perfeccionament de la teva tècnica perquè milloris l'eficiència i la fluïdesa a l’aigua. 

Assolir la calma
El primer exercici consisteix en assolir un estat de calma a través de la respiració. Sense aquest exercici no surten la resta, així que, és imprescindible començar per aquí.
 
Inspirarem i expirarem molt lentament, relaxant el diafragma i centrant-nos en sentir com entra i com surt l’aire. Sense pressa, fins a aconseguir un estat real de calma.
 
Aprofitar el propi pes
En el segon exercici, aprendrem a nedar amb el nostre propi pes. Per a això hem de trobar l’angle d’entrada del nostre braç que ens permeti projectar millor el nostre pes per aconseguir lliscar millor.
 
Nedarem una piscina amb una entrada del braç paral·lela a l’aigua i després, provarem amb angles de -15º, -30º, -45º fins a trobar-ne l’òptim.
 
Les llances
En el tercer i últim exercici intensificarem la projecció del nostre pes. Per a això llançarem el braç, com si es tractés d’una llança, en l’angle que prèviament havíem trobat. Fixeu-vos que el moviment de recobrament no té parades, el braç no para i es llança arrossegant tot el cos.
 
Això és tot! Recordeu que aquests exercicis són una orientació general per començar a millorar el vostre estil. Si voleu realment aprofundir i perfeccionar la natació, consulteu els tècnics de piscina dels nostres clubs.
 
 
Presentació: Jorge Guzmán
Producció: Cristian González
Muntatge i Vídeo: Enchilada Films

 

l'autor

Jorge Guzmán

Entrenador personal

Entrenador de natació. Postgrau en entrenament psicològic a l’esport, quiromassatgista, arquitecte i músic.

més informació

afegir la revista a les RSS

Utilitzem cookies de tercers per recollir informació sobre les seves visites i el seu ús de la nostra web. En cas de continuar navegant per aquesta web entendrem que accepta l'ús d'aquests dispositius. Més informació: Política de Cookies

GTranslate