Utilitzem cookies de tercers per recollir informació sobre les seves visites i el seu ús de la nostra web. En cas de continuar navegant per aquesta web entendrem que accepta l'ús d'aquests dispositius. Més informació: Política de Cookies

TRX, entrena't en suspensió

Cristian González | Xavi Royo

17 de gener, 2018

Avui us parlarem sobre el TRX, un entrenament en suspensió on una de les nostres extremitats està recolzada a terra i l’altre sobre les nanses. 

El TRX es treballa amb diferents graus d’inclinació on tu gradues el teu grau d’intensitat de l’exercici i està indicat per a qualsevol tipus de persona, des d’una persona jove fins a una persona de la tercera edat.
 
El TRX té de bo que és un entrenament en el qual no tenim impacte amb el terra, a nivell articular l’impacte és zero. Tot seguit passarem a l’explicació dels tres exercicis que veureu avui.
 
El primer exercici és el treball de dorsal, començarem perpendiculars a terra i anirem graduant la seva inclinació i el seu grau de treball fins a posar-nos ben paral·lels a terra.
 
El segon exercici és el treball d’oblics, on el seu grau d’intensitat el mesurem amb la posició de les cames: cames obertes, menor intensitat d’exercici i cames paral·leles, major intensitat.
 
El tercer i últim exercici és Atomic push-up, primer només farem les push-ups i després farem el treball de cames on el treball de core és molt important.
 
Així que, ja ho sabeu, ara només us falta provar el TRX! Qualsevol dubte que tingueu, el pregunteu als nostres tècnics de sala.

els autors

Cristian González

Coordinador de la Revista Claror, Estratega digital de Clubs Claror.

Llicenciat en Periodisme (UPF), Llicenciat en Història Contemporània (UB), Màster en Comunicació Empresarial Especialitat en Tecnologies Digitals (UPF).

més informació
Xavi Royo

més informació

afegir la revista a les RSS

GTranslate