Utilitzem cookies de tercers per recollir informació sobre les seves visites i el seu ús de la nostra web. En cas de continuar navegant per aquesta web entendrem que accepta l'ús d'aquests dispositius. Més informació: Política de Cookies

Aprèn a fer 3 receptes d'esmorzars saludables

Judit Torres | Sílvia Elies

31 de maig, 2018

La Sílvia Elies, tècnica de fitness dels Clubs Claror us proposa fer 3 esmorzars saludables. Partint de la base que els esmorzars han de ser nutritius, nets i de fàcil digestió, aquí teniu 3 esmorzars tant per abans com per després de fer esport.

La Sílvia Elies, tècnica de fitness dels Clubs Claror us proposa fer 3 esmorzars saludables. Partint de la base que els esmorzars han de ser nutritius, nets i de fàcil digestió, aquí teniu 3 esmorzars tant per abans com per després de fer esport.

Torrades de pa integral d’espelta amb alvocat

Ingredients: torrades de pa integral d’espelta, alvocat, cogombre, maduixes, ruca, oli d’oliva extraverge i sal de l’Himàlaia i sèsam torrat.

Per preparar-ho tallem l’alvocat per la meitat i el buidem amb l’ajuda d’una cullera. Torrem les dues llesques de pa i hi afegim l’alvocat aixafat. Fem tires fines de cogombre, trossegem les maduixes i ho afegim per sobre l’alvocat, juntament amb la ruca, llavors de sèsam torrades, l’oli d’oliva i la sal de l’Himàlaia.

L’advocat és una fruita considerada com un súperaliment que combina greixos saludables, fibra, vitamines i antioxidants. Ajuda a reduir els nivells de sucre en la sang, ja que és una de les fruites amb menys sucre. És saciant, i per tant, no engreixa.

Púding de xia

Ingredients: xia, llet d’ametlles, canyella, mango, granola, fruits vermells i menta fresca.

Per fer-ho la nit abans posem les llavors de xia en remull en la llet d’ametlles, ho barregem molt bé i ho guardem tapat al frigorífic. Al matí següent barregem de nou les llavors de xia i les servim en un bol bonic. Al damunt hi pots afegir el mango, fruits vermells, la granola, i una fulla de menta.

Les llavors de xia són aliment ric en Omega 3, fibra, contenen la proporció més gran de proteïna de totes les llavors, més calci que la llet, més potassi que els plàtans, i més ferro que els espinacs. Remullades amb llet vegetal treuen el seu mu­cílag i així podem aconseguir una consistència gelatinosa per fer postres tipus púdings.

Overnights oats

Ingredients: flocs de civada sense gluten, llet d’ametlles, cacau pur, plàtan, ametlles laminades, maduixes ecològiques, trossets de xocolata 85%, sucre de coco, coco ratllat i coco laminat.

La nit abans posem a hidratar els flocs de civada sense gluten amb la llet d’ametlles, ho barregem molt bé i ho reservem al frigorífic. L'endemà al matí barregem de nou juntament amb el cacau pur i, si ho volem més dolç, hi afegirem també 2 culleradetes de sucre de coco. Afegim la mescla en un bol. Trossegem el plàtan, les maduixes i la xocolata del 85% i decorem per sobre de la civada. Podem afegir també ametlles laminades o pipes de carbassa, coco ratllat... El cacau és un súper aliment ric en antioxidants, magnesi i ferro.

 

els autors

Judit Torres

Executiva de comptes de comunicació, imatge i màrqueting del Claror Sardenya

Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques (UAB), Tècnic superior en Realització d’audiovisuals i multimèdia (EMAV)

més informació

afegir la revista a les RSS

GTranslate