Utilitzem cookies de tercers per recollir informació sobre les seves visites i el seu ús de la nostra web. En cas de continuar navegant per aquesta web entendrem que accepta l'ús d'aquests dispositius. Més informació: Política de Cookies

Entrenament intervàlic, alta intensitat a l'aigua

Olga Barbero | Paqui Miranda

5 de desembre, 2018

La Paqui Miranda, tècnica aquàtica de Clubs Claror, ens explica com fer un entrenament intervàlic d'alta intensitat a l'aigua, un dels entrenaments més eficaços, tant en la crema de greixos, com en la millora del rendiment esportiu.

L’entrenament intervàlic és un sistema que s’ha guanyat la fama per ser un dels entrenaments més eficaços, tant en la crema de greixos, com en la millora del rendiment esportiu.
Amb aquest tipus d’entrenament contribuïm a la millora de la salut cardiovascular, afavorim la circulació sanguínia i millorem la potència muscular. Sobretot accelerarem la crema de greixos acumulats a causa de les constats pujades i baixades de ritme, que demandaran, en poc temps, una dosis alta d’energia.

Aquesta modalitat d’entrenament consisteix a alternar períodes de treball intensos amb períodes de recuperació.
Us proposem 3 sessions diferents per treballar-ho:
· Entrenament intervàlic nedant: Realitzarem 6 repeticions de 20 m ràpids descansant 20”. Farem 3, sèries 1 per cada exercici. El primer exercici: peus de crol amb aletes. El segon exercici: crol amb pales i aletes, i el tercer exercici: crol amb pales.
· Entrenament Intervàlic en circuit: Escollirem 10 exercicis variats i treballarem per estacions. En són exemples: skipping, jumping jack, salts agrupats, tisora, rem, bíceps, tríceps, elevacions frontal i llançaments endarrere. Farem 40” de treball a cada estació i 20” de recuperació caminant per l’aigua fins a arribar a la següent estació. Podem fer 2 o 3 voltes al circuit recuperant 1’ després de cada volta.
· Tàbata a l'aigua: Consisteix a realitzar 8 intervals de 20” de treball a alta intensitat, seguit d’un descans de 10”.

Si vols cremar greix i millorar el teu rendiment, amb aquestes 3 rutines solament necessites 30’, ja no tens excusa per començar a entrenar. Apropa't a qualsevol dels nostres tècnics i t’ajudarà a programar un entrenament intervàlic adaptat a les teves necessitats.

Si no t’animes a provar-ho tu sol, als Clubs Claror tenim moltes alternatives que treballen amb aquest sistema. Algunes són, l'Aiguaxtrem, el Tabata Aquàtic, l'AquaCross, l'Aqua HIIT o els Adults entrena.

Vine a provar-les, t'agradaran!

 

Més informació
Consulta els horaris d'activitats d'entrenament intervàlic dels nostres clubs:
Claror Sardenya: Aqua HIIT | Aiguaextrem | Tàbata | Adults Entrena
Claror Cartagena: Aiguaextrem | Tàbata | Adults Entrena
Claror Marítim: AquaCross | Aiguaextrem | Tàbata | Adults Entrena
Can Caralleu: Aiguaextrem | Tàbata
L'Esportiu de Llinars: Aiguaextrem | Tàbata

Mira altres articles de la Revista Claror que parlen d'entrenament en el medi aquàtic:
Descobreix les noves tendències en fitness aquàtic!
AiguaXtrem: l'entrenament total a l'aigua
AquaCross: nou entrenament intens en grup a la piscina!

Si vols consultar més articles relacionats, els trobaràs la secció A l'aigua.
 

els autors

Olga Barbero

Responsable de comunicació, imatge i màrqueting de Can Caralleu i Coordinadora de la Revista Claror

Postgrau de Comunicació Empresarial (UPF), Postgrau de Tècniques Editorials (UB), Llicenciada en Filosofia i Lletres (UB)

més informació
Paqui Miranda

Tècnica de fitness aquàtic i Entrenadora Personal

més informació

afegir la revista a les RSS

GTranslate